Veće trgovine, ali i više klikova u internetskoj prodaji – nova je prodajna strategija Zare u vlasništvu španjolskog modnog diva Inditexa. Kako stoji u izvješću za prošlu godinu, Inditex namjerava pokrenuti investicijski ciklus tijekom kojeg bi zatvorio veći broj manjih trgovina i zamijenio ih velikim trgovinama koje bi nudile kompletan asortiman.
Početak u La Coruni
U vodećem svjetskom trgovcu odjećom nadaju se da će na taj način kupci više kupovati. S novim konceptom Zara je započela u "rodnoj" La Coruni gdje je u rujnu velika trgovina koja se prostire na pet katova i više od 5000 četvornih metara zamijenila četiri manje trgovine. Kompanija namjerava u potpunosti integrirati fizičke trgovine i internetsko poslovanje, izjavio je izvršni direktor Pablo Isla, a prenosi Wall Street Journal. To znači da će se odjevni predmet kupljen u trgovini moći vratiti putem interneta ili će se internetska narudžba moći napraviti u trgovini uz pomoć prodavača.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu