Tehnološka i marketinška sinergija čini glavnu prednost Mobilkom Austria grupe (MAG), kojoj pripada i Vipnet, a nakon stjecanja strateških licenci u Srbiji i Makedoniji, imaju 10 milijuna korisnika, kazao je Boris Nemšić, predsjednik Uprave Mobilkom Austria na 3GSM kongresu u Barceloni. Čelnici MAG-a situaciju na hrvatskom tržištu ocjenjuju specifičnom zbog prilično spore liberalizacije fiksne mreže. S penetracijom širokopojasnog Interneta od oko 4 posto, Hrvatska bilježi jednu od najnižih stopa u EU. U takvim okolnostima Vipnet nudi inovativna bežična rješenja kao alternativu fiksnoj mreži. Osim privlačnih tarifa, za poticanje prelaska s fiksne na mobilnu mrežu, uveo je i Vodafone Homebox koji omogućuje ubrzavanje liberalizacije telekomunikacijskog tržišta i izuzetno je dobro primljen od korisnika. Potražnja na tržištu pokazuje zadovoljstvo korisnika s tom uslugom, a istraživanje to dodatno potvrđuje. Tako je 74 posto ispitanika vrlo ili izuzetno zadovoljno Vodafone Homeboxom, dok bi ga čak 92 posto preporučilo prijateljima.
Mobilkom Austria grupe, nakon stjecanja strateških licenci u Srbiji, ima 10 mil. Korisnika
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu