Upravo kada se u Crnoj Gori očekivalo da će početi potraga za partnerom za gradnju mosta koji će spojiti dvije obale Boke Kotorske i koji će skratiti put oko zaljeva za tridesetak kilometara, kao i zamijeniti trajekte koji desetljećima prevoze putnike, pojavila se dvojba – graditi most ili ne, pišu Večernje novosti. Razlog je UNESCO, na čijem je popisu zaštićene baštine grad Kotor, ali i obala Crne Gore, jer u toj organizaciji smatraju da bi most ugrozio ambijentalni izgled tog područja.
Kako navodi list, pojedinci u Boki smatraju da treba biti oprezan te razmotriti i druge mogućnosti. Bivša gradonačelnica Kotora Maja Ćatović kaže da bi trebalo razmišljati i o izgradnji tunela ispod mora kojim bi s spojile dvije strane obale, područja Herceg Novog i Tivta, na za to najpogodnijem mjestu. Osman Nurković, ministar prometa u vladi Crne Gore, kaže da je prijevoz trajektima između Lepetana i Kamenara usko grlo, posebno za vrijeme turističke sezone. Prema njegovim riječima, most je moguće izgraditi tako da ispod njega u kotorski zaljev mogu uplovljavati i najveći brodovi. Za prvih deset mjeseci ove godine Crna Gora bilježi dolazak od približno 1,9 milijuna gostiju, što je rast od 8,5 odsto, od čega je broj stranih turista nešto veći od 1,8 milijuna ili 11 posto više.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu