U dućane širom svijeta u danima nakon blagdana masovno se vraćaju neželjeni darovi – procijenjena im vrijednosti premašuje 90 milijardi dolara! Tijekom cijele godine vrijednost vraćene robe dostiže i 380 milijardi dolara, no golem udio odnosi se na praznike.
Osim psihološkog aspekta koji dosta govori o međuljudskim odnosima u kategorijama davanja i primanja, kupnje ljubavi i prepoznavanja stvarnih potreba, ekonomski je efekt također porazan. Jedino što ovdje funkcionira je zaštita potrošača u sferi prava na povrat robe u zamjenu za novac, no u svom ekstremnom obliku vraćanja neželjenog, više nego povrata neispravnog ili neodgovarajućeg.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu