Potrošnja na digitalno oglašavanje ove će godine u SAD-u prvi puta nadmašiti izdvajanja za oglase u tradicionalnim medijima, pokazalo je najnovije izvješće specijalizirane tvrtke eMarketer. Potrošnja na digitalne oglase ove će godine u SAD-u porasti 19 posto, na 129,34 milijarde dolara, uz udio u ukupnoj potrošnji od nekih 54 posto, procjenjuju u eMarketeru.
Najveći će pritom udio u digitalnom oglašavanju imati mobilni segment – čak dvije trećine, odnosno nekih 87,06 milijardi dolara, pokazuje izvješće. “Zbog postojanog preusmjeravanja pozornosti potrošača na digitalne platforme oglašivači su se našli na prekretnici – prisiljeni su okrenuti se digitalnim medijima kako bi postupno povećali doseg i prihode, koji kopne u segmentu oglašavanja u tradicionalnim medijima”, konstatira direktorica tvrtke Monica Peart.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu