U digitalne oglase u SAD-u ove godine više nego u TV i novine

Autor: Poslovni dnevnik , 21. veljača 2019. u 21:59
Najveći udjel od dvije trećine imat će mobilni segment / FOTOLIA

Digitalno oglašavanje u 2019. raste 19 posto na 129 milijardi dolara.

Potrošnja na digitalno oglašavanje ove će godine u SAD-u prvi puta nadmašiti izdvajanja za oglase u tradicionalnim medijima, pokazalo je najnovije izvješće specijalizirane tvrtke eMarketer. Potrošnja na digitalne oglase ove će godine u SAD-u porasti 19 posto, na 129,34 milijarde dolara, uz udio u ukupnoj potrošnji od nekih 54 posto, procjenjuju u eMarketeru.

Najveći će pritom udio u digitalnom oglašavanju imati mobilni segment – čak dvije trećine, odnosno nekih 87,06 milijardi dolara, pokazuje izvješće. “Zbog postojanog preusmjeravanja pozornosti potrošača na digitalne platforme oglašivači su se našli na prekretnici – prisiljeni su okrenuti se digitalnim medijima kako bi postupno povećali doseg i prihode, koji kopne u segmentu oglašavanja u tradicionalnim medijima”, konstatira direktorica tvrtke Monica Peart.

Tako bi se potrošnja na TV-oglase ove godine trebala smanjiti za 2,2 posto, na 70,83 milijarde dolara, s obzirom da na kalendaru nema izbora niti krupnijih događaja, poput Olimpijskih igara ili svjetskog nogometnog prvenstva. Oglašavanje u tiskanim medijima ponovo će pak ove godine zabilježiti snažan pad, za dodatnih 17,8 posto. Najviše bi pak trebao porasti tržišni udio Amazona, za dva postotna boda, na 8,8 posto. “Ta platforma nudi pravo bogatstvo podataka o ponašanju kupaca”, kaže direktorica eMarketera Monica Peart. 

Komentirajte prvi

New Report

Close