Vrijednost tržišta luksuzne robe je, zahvaljujući potražnji za skupocjenim automobilima i umjetninama, po prvi je puta premašila bilijun eura.
Unatoč slabljenju prodaje odjeće, nakita i modnih dodataka, proboj ove granice omogućila je snažnija prodaja skupih automobila koji bilježe godišnji rast od osam posto te djela suvremene umjetnosti koje su rasle šest posto. Rast tržišta osobnog luksuza je s lanjskih tri posto pao na jedan do dva posto, no kupaca raspoloženih za trošenje uvijek ima. Kineski bogataši, s trećinom udjela na globalnom tržištu luksuza, zbog slabljenja jena i eura okrenuli su se Japanu i Europi gdje obavljaju 80 posto svojih kupovina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu