Trst bi po pretovaru kontejnerskog tereta mogao uskoro preteći slovensku luku Kopar, koja je godinama bila vodeća, a samo lani je ostvarila prekrcaj od gotovo 20 milijuna tona brodskog tereta.
Dok se u Kopru s investicijom u proširenje postojećih terminala pojavljuju sve veći problemi, u Trstu će privatni investitor Trieste Marine Terminal početi sa širenjem kontejnerskog terminala. U njega će uložiti 188 milijuna eura, s ciljem da Trst već 2018. godine može pretovariti 1,2 milijuna standardnih TEU kontejnera godišnje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu