Britanski Thomas Cook, jedna od najstarijih putničkih agencija na svijetu, odlučio je uzeti dio kolača od sve izraženijeg kineskog turističkog "booma".
Kompanija je osnovala joint-venture s kineskim konglomeratom Fosun Internationalom, jednom od najvećih tamošnjih kompanija čiji poslovni interesi sežu od financija, preko farmaceutike do rudarstva. No, Fosun ulazi i u turizam, pa je u veljači kupio francusku agenciju Club Med. Iako će zajednička tvrtka nuditi i putovanja unutar Kine, dominantan cilj je dovesti više kineskih turista u Europu. Kinezi su nedavno pretekli Amerikance na ljestvici turista koji najviše troše, a prošle je godine preko 100 milijuna kineskih turista u inozemnim turističkim destinacijama ostavilo 165 milijardi dolara. Iako je Hong Kong i Makao prvi turistički izbor Kineza, europske destinacije ipak su pri vrhu "destinacija iz snova".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu