Ovih dana slovenska državna tvrtka 2TDK, koja vodi posao oko izgradnje drugog kolosijeka između Divače i Kopra, objavit će natječaje za glavne radove za ključni slovenski željeznički pravac koji će znatno povećati kapacitete Luke Kopar.
Prvim natječajem tražit će se građevinare za najduže tunele između Divače i Črnog Kala – prvi će biti dugačak 6,7 kilometara, a drugi nešto više od 6 kilometara. Drugi natječaj odnosi se na gradnju tunela i vijadukta od Črnog Kala do Kopra. Ukupna vrijednost oba natječaja iznosi oko 700 milijuna eura, piše Dnevnik.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Znaci iz clanka je dosta jasno tko gradi, zasto, u kojem roku, za koliko novaca i tko se smije prijavit na natjecaj. Vise manje puno toga je jasno.
Nije jasno sto radi Hrvatska u to isto vrijeme kako bi luka Rijeka bila malo konkurentnija?
Odnosno nije jasno zasto nitko nista ne radi po tom pitanju?
To sto susjedi rade nije neka znanost, nego puko prezivljavanje, jer su oni shvatili da ako se ne razvijas=stagniras-stagniras=propadas…
Valjda cemo i mi nekad shvatit.
Ako u naslovu nije navedeno mjesto, odma znas da je clanak o necemu van Hrvatske 🙂
Uključite se u raspravu