Ako Srbija ostvari gospodarski rast od 3,5 posto, koliko se službeno predviđa, zbog nedostatka vozača proizvedenu robu neće imati tko prevesti do kupaca, piše Danas.
Manjak vozača već godinama blokira rad mnogih domaćih prijevoznika, među kojima ne postoji kompanija u kojoj kamioni ne stoje jer ih nema tko voziti. Ali, problem je sve veći i u prijevozu putnika, samo u Gradskom prometnom poduzeću Beograd (GSP), umjesto sadašnjih oko 1600 vozača, od rujna će autobuse voziti njih 350 manje, jer odlaze u strane kompanije koje im nude daleko veće plaće. U Beogradu zarađuju oko 45.00 dinara (oko 380 eura), a u inozemstvu od 1500 do 1700 eura mjesečno.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Srbija u biti nije nama susjedna država, mi imamo jako malu granicu na istoku zemlje s Vojvodinom.
Uključite se u raspravu