Megakorporacija Sony, ikona potrošačke elektronike poznata po svom walkmanu i konzoli Playstation, je prolazila kroz turbulentna razdoblja posljednjih četvrt stoljeća, ali tome je izgleda stigao kraj jer tvrtka želi promijeniti imidž u javnosti, odnosno da je se više ne smatra proizvođačem potrošačke elektronike već tvrtkom usredotočenom na izvorni sadržaj i zabavu.
I izgleda da im to polazi za rukom jer se dionica Sonyja počela polako izvlačiti iz blata unazad posljednje tri godine. Štoviše, nedavno je cijena dionice oborila rekord iz ožujka 2000. što dodatno potvrđuje da tvrtka uspješno plovi vodama zabavne i industrije videoigara.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu