Studio Moderna Sandija Češka kupio je većinski udio u kompaniji Konverzija koja u sedam europskih zemalja na internetu prodaje šminku i druge kozmetičke proizvoda.
Jedan je od razloga za tu odluku je približavanje kupcima mlađe generacije, piše Dnevnik. Češko, koji je nekoliko godina bio proglašavan za najbogatijeg Slovenca, ali su ga s vrha popisa uklonile posljedice rusko-ukrajinske krize jer je upravo to tržište najvažnije za njegovu kompaniju, odlučio je proširiti svoje carstvo. Tako je svojim internet stranicama za trgovinu pridružio stranicu koja se bavi prodajom šminke i drugih kozmetičkih proizvoda. "Šminka je upravo ušla na njemačko tržište, a osim u Sloveniji tvrtka Konverzija prisutna je na češkom, slovačkom, hrvatskom, talijanskom i mađarskom tržištu", kaže Češko.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu