Kampanja kineskih vlasti kojom se razmetanje luksuzom proglašava nepoželjnim, ali i činjenica da druga tržišta pokazuju golem prodajni potencijal, natjeralo je najveće proizvođače konjaka da za svoj proizvod potraže novi "dom". Četiri glavna igrača u ovoj branši – LVMH Moet Hennessy, Remy Cointreau, Pernod Ricard i Beam Suntory svoje su poslovne apetite počeli utaživati na novom "obećanom" tržištu – američkom. A ondje je situacija s uživanjem konjaka pomalo neočekivana.
Naime, iako je uvriježeno mišljenje da u tom piću najviše guštaju starija gospoda, pokazalo se da je konjak postao omiljeno piće dobrostojećih Afroamerikanaca, a u tom smislu Reuters podsjeća na veliki glazbeni hit Busta Rhymesa "Pass the Courvoisier". Ova nesvakidašnja priča vuče korijene iz prošlosti kada su američki vojnici tijekom svjetskih ratova zalazili u jazz klubove gdje su u francuskom konjaku našli zamjenu za whiskey koji im je kod kuće bio piće izbora.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu