Ruska verzija McDonald’sa krenula s radom: “Sve je isto, samo je Coca-Cola gora”

Autor: Poslovni.hr/Hina , 13. lipanj 2022. u 11:33
Ftoo: Reuters

Iako je jelovnik u međuvremenu izgubio svoj Big Mac, mnogi su proizvodi ostali, iako pod drugim nazivima.

Prvi dan rada ruske inačice američkog lanca brze prehrane McDonald’sa u nedjelju, nazvanog “Ukusno i točka” pokazao je da su Rusi uglavnom zadovoljni ponudom, iako više nema proizvoda poput Big Maca.

U Moskvi i okolici otvoreno je petnaest poslovnica pod novim imenom i logotipom, ali na istim lokacijama na kojima je radio McDonald’s, s istim osobljem i gotovo identičnim jelovnicima u ponudi.

“Sve ima isti okus kao prije, samo je Coca-Cola gora”, rekao je muškarac koji je s prijateljima posjetio novootvorenu poslovnicu.

Nakon više od 30 godina rada, McDonald’s je u ožujku zatvorio svoje poslovanje u Rusiji kao odgovor na invaziju ruskog predsjednika Vladimira Putina na Ukrajinu.

Tjednima kasnije, nakon što su kultni žuti lukovi s logotipa američke franšize uklonjeni diljem zemlje, ruski zamjenski McDonald’s predstavio je vlastiti logotip: dvije narančaste linije i crveni krug na tamnozelenoj pozadini koji predstavljaju dva krumpirića i hamburger.

Iako je jelovnik u međuvremenu izgubio svoj Big Mac, mnogi su proizvodi ostali, iako pod drugim nazivima.

Prije zatvaranja, McDonald’s je imao više od 62.000 lokalnih zaposlenika u zemlji.

Neki restorani u zračnim lukama i željezničkim postajama zasad će nastaviti raditi pod McDonald’sovim američkim logotipom zbog posebnih ugovora o franšizi koji se ne mogu lako raskinuti.

Novi vlasnik je Aleksander Govor, koji je od 2015. godine bio vlasnik licence za upravljanje 25 McDonald’s restorana u Sibiru.

Govor je kupio svih 825 McDonald’sovih lokacija diljem zemlje i kaže da ih planira ponovno otvoriti u roku od dva mjeseca.

Komentirajte prvi

New Report

Close