Kineski Shein kojem analitičari tepaju da je “nova Zara” prošloga je mjeseca okončao Amazonovu dominaciju aplikacije za kupnju odjeće s najviše preuzimanja u SAD-u. No, paradoks je da je uspon Sheina omogućila protukineska trgovinska politika bivšeg predsjednika Donalda Trumpa.
Kako piše Bloomberg, većina Amerikanaca starijih od 30 godina za Shein još uvijek nije ni čula. No, aplikacija je iznimno popularna među “Generacijom Z”, pa je prema podacima AppAnniea zauzela vrh ljestvice aplikacija za kupnju s najviše preuzimanja kako u Appleovoj trgovini, tako i Googleovoj.
Odjeću za Shein proizvodi mreža kineskih tekstilnih tvrtki, a sve što se sašije odlazi u izvoz. Naime, Shein nudi dostavu u više od 200 država svijeta. Upravo je izvoz, i to u Ameriku, ovoj kompaniji donio procvat nakon što je uočila “rupe” u carinskim pravilima SAD-a u vrijeme Trumpova mandata. Tako su mjere koje su trebalo ugušiti kinesku dominaciju u bilateralnim trgovinskim odnosima paradoksalno stvorile još jednu divovsku kompaniju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu