Richemont, vlasnik luksuznih marki poput Cartiera, izvijestio je o snažnom financijskom rastu u drugom tromjesečju 2025. godine, premašivši očekivanja analitičara. Neto dobit kompanije porasla je na 1,8 milijardi eura, što je povećanje od 1,35 milijardi eura u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Prodaja je također zabilježila značajan rast od 14 posto na konstantnim tečajevima, potaknuta snažnom potražnjom na američkom tržištu. Unatoč povećanim troškovima sirovina i novih američkih carina, Richemont je uspio održati stabilne marže zahvaljujući ciljanim povećanjima cijena i efikasnoj kontroli troškova. Operativna dobit porasla je za sedam posto, dosegnuvši 2,36 milijardi eura, dok su prodajni kanali, osobito oni usmjereni izravno kupcima, nastavili jačati.
Predsjednik Nadzornog odbora Richemonta, Johann Rupert, istaknuo je da, iako se tržište luksuza u Kini mijenja, američko ostaje snažan pokretač rasta kompanije. Unatoč promjenama u potrošačkom ponašanju, Rupert vidi jasne prilike za dugoročni rast i sposobnost prilagodbe novim tržišnim uvjetima.
Ova izvješća potvrđuju Richemontovu poziciju kao jedne od najstabilnijih i najprofitabilnijih kompanija u luksuznom sektoru, s izvrsnom pripremljenošću za buduće globalne izazove. Tijekom financijske godine, koja je završila u ožujku 2025., kompanija je ostvarila rast prodaje od četiri posto, na 21,4 milijarde eura, uz snažan rast u segmentu nakita.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu