Usluga koju u trgovinama dobivaju potrošači u Srbiji na gotovo je dvostruko nižoj razini nego na Zapadu, pokazuje najnovije istraživanje kompanije Intelligence.
Kvaliteta usluge u trgovinama robe široke potrošnje, koja je praćena metodom "tajnog kupca" bila je uoči 2020. godine na razini 52 posto, dok je europski standard 81 posto, prema priopćenju kompanije o rezultatima istraživanja.
Oko 30 posto svih trgovaca, kako se ističe u analizi, uopće ne poznaje osobine proizvoda koje prodaju i teško se snalaze da pronađu informacije o njima.
Dvije trećine njih ne zanimaju potrebe kupaca, već vode računa o nekim drugim poslovima koje obavljaju. Iako trgovci na oko dvije trećine elektronskih poruka odgovore na vrijeme, pola njih odgovora vrlo šturo s često generičkim porukama koje prebacuju posao na nekog drugog.
"Budući da većinu trgovina u ovom sektoru čine strane kompanije, očekivanja da će svoje znanje uložiti u podizanje standarda usluge do sada se nisu ispunila u potpunosti", navodi se u istraživanju, prenosi Tanjug.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu