Proizvode ne pozna 30% trgovaca

Autor: Poslovni dnevnik , 29. siječanj 2020. u 21:59
Niska razina usluga u trgovinama robe široke potrošnje/ GORAN KOVAČIĆ/PIXSELL

Dvije trećine srpskih prodavača ne zanimaju potrebe kupaca.

Usluga koju u trgovinama dobivaju potrošači u Srbiji na gotovo je dvostruko nižoj razini nego na Zapadu, pokazuje najnovije istraživanje kompanije Intelligence. 

Kvaliteta usluge u trgovinama robe široke potrošnje, koja je praćena metodom "tajnog kupca" bila je uoči 2020. godine na razini 52 posto, dok je europski standard 81 posto, prema priopćenju kompanije o rezultatima istraživanja.

Oko 30 posto svih trgovaca, kako se ističe u analizi, uopće ne poznaje osobine proizvoda koje prodaju i teško se snalaze da pronađu informacije o njima.

Dvije trećine njih ne zanimaju potrebe kupaca, već vode računa o nekim drugim poslovima koje obavljaju. Iako trgovci na oko dvije trećine elektronskih poruka odgovore na vrijeme, pola njih odgovora vrlo šturo s često generičkim porukama koje prebacuju posao na nekog drugog. 

"Budući da većinu trgovina u ovom sektoru čine strane kompanije, očekivanja da će svoje znanje uložiti u podizanje standarda usluge do sada se nisu ispunila u potpunosti", navodi se u istraživanju, prenosi Tanjug.

Komentirajte prvi

New Report

Close