Sektor odnosa s javnošću bilježi globalni rast od sedam posto. Pokazalo je to svjetsko izvješće za koje su zaslužni The Holmes Report i ICCO, koji su prikupili podatke u više od 400 tvrtki za odnose s javnošću iz cijelog svijeta.
Marina Čulić Fischer, direktorica agencije Dialog komunikacije, Ketchumova ekskluzivnog zastupnika u Hrvatskoj, smatra da je za globalni rast u sektoru najzaslužniji izlazak iz recesije na ključnim svjetskim tržištima. “Pozitivne trendove vidimo i kod nas, Hrvatska udruga reklamnih agencija nedavno je objavila podatak da smo u 2014. prvi put zabilježili rast industrije nakon šest recesijskih godina”, tvrdi Čulić Fischer. Napominje kako se najveći rast vidi u segmentu digitalnih komunikacija, posebno u segmentu upravljanja komunikacijom na društvenim mrežama. “Tu vidimo i prostor za daljnji napredak, još nismo dosegnuli vrhunac u dvosmjernoj digitalnoj komunikaciji”, smatra Čulić Fischer.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu