Na zaslonu pametnog telefona oglašivači nemaju dovoljno prostora za oslikavanje reklamnog platna. To je jedan od razloga zašto brojni oglašivači uviđaju da pametni telefoni nisu najpogodniji reklamni medij, pa su spremni platiti puno više ne bi li se našli ispred nekoliko tisuća pari očiju koje gledaju u ekran računala ili tableta nego nekoliko tisuća pari očiju koji gledaju u zaslon pametnog telefona.
Christine Chen, direktorica komunikacijskih strategija u oglašivačkoj agenciji Goodby Silverstein & Partners kaže: "Ako pogledate reklame dostupne putem pametnih telefona, stanje je uistinu otužno u usporedbi ne samo s oglasima na internetu, već i na televiziji, u tisku i na javnim površinama."Oglašivače također ograničava dostupnost podataka o korisnicima pametnih telefona. Naime, nije tehnički moguće koristiti "kolačiće" za aplikacije na pametnim telefonima na isti način kao kod internetskog pretraživača. Na internetu se aktivnosti korisnika bilježe kako bi oglašivači mogli donijeti informiranu procjenu o identitetu i interesima toga potrošača. "Internetski oglasi toliko su primamljivi oglašivačima zbog mogućnosti praćenja aktivnosti i shodne optimizacije", objašnjava Christine Chen. No pametni telefoni ne mogu koristiti istu tu tehnologiju te je tako, dodaje ona "mogućnost praćenja i optimizacije puno manja, a u nekim slučajevima potpuno izostane". Ta ograničenja utječu na smanjenje potražnje za reklamama na pametnim telefonima i dovode do pada cijena. Maleni oglas na nekoj internetskoj stranici koji stoji između tri i pet dolara za tisuću pojavljivanja na pametnom telefonu stoji između 75 centi i jednog dolara, navodi Chen. Nadalje, korisnici nisu toliko prijemčivi kada je riječ o uporabi telefona. "To je aktivnost kojoj se prepuštate često, ali nakratko", objašnjava Chen. "Vrlo je svrsishodna."
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu