Kašnjenja, otkazivanje letova i brojni zahtjevi oštećenih putnika za isplatu naknade, s čime se slovenska nacionalna zrakoplovana kompanija Adria Airways borila prošle godine ostavilo je veliku mrlju na njezinu ugledu, piše portal Siol.net. Na najnovijoj AirHelp ljestvici pouzdanosti globalnih zračnih prijevoznika Adria Airways je sletjela na 63. mjesto između 72 ispitane tvrtke.
Postigla je 5,98 od mogućih 10 bodova, a najslabiji je prijevoznik Thomas Cook Airlines sa 5,26 bodova. Adria se loše plasirala u svim ocjenjivanim područjima, kao što su kašnjenje i otkazivanje (51. mjesto) i kvaliteta usluge prema ocjeni putnika (62. mjesto). Najgoru ocjenu slovenska kompanija dobila je za vrijeme potrebno za obradu odštetnih zahtjeva i koliko ih je neopravdano odbijeno (64. mjesto). Ljestvicu AirHelp priprema istoimena tvrtka koja pomaže zrakoplovnim putnicima da dobiju zakonsku nadoknadu kada im zrakoplovne tvrtke ne žele platiti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu