Iako država Srbija više ne subvencionira nacionalnog zračnog prijevoznika Air Serbia (ministar financija Siniša Mali kaže da to nije tako već dvije godine), ipak mora isplaćivati dugove koji se vuku još praktički od davnina, zaključno s 2013. kad je Air Serbia potpisala strateško partnerstvo s emiratskom kompanijom Etihad.
EK ne dopušta
"Vlada Srbije ispunjava ugovorne obveze, a ono što je definirano ugovorom je i preuzimanje onih starih obveza bankarskih, i stvari iz prošlosti koje se ne tiču Etihada", objasnio je Mali, a prenijele Novosti. Spominje da su 'repovi' teški oko 380 milijuna dolara koje nisu imali za isplatiti odmah već ih razvukli na desetak godina. Mali je naglasio i da se nabavka novih zrakoplova Air Serbiji ne otkazuje već samo odgađa, za razdoblje od 2022. do 2025.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu