Google je pred novim sukobom s najvećim njemačkim novinskim izdavačima i oglašivačima koji od Europske komisije traže zaustavljanje plana američke internetske tražilice o prestanku korištenja “kolačića” drugih kompanija. Ako bi Google proveo taj plan, medijski nakladnici izgubili bi značajan oglašivački alat.
Kako prenosi Financial Times, njemački Axel Springer, izdavač najtiražnijeg tabloida Bild, ali i portala Politico, našao se među stotinjak nakladnika, oglašivača i medijskih kompanija koji su u dokumentu na 108 stranica argumentirali da će Google prekršiti europsku regulativu ako iduće godine prestane koristiti “kolačiće” drugih kompanija u pregledniku Chrome.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu