Nakon što je za sobom ostavilo godine ekonomske krize, europsko tržište novih automobila već je neko vrijeme na uzlaznoj putanji. Iako analitičari navode da će se tržište tek 2020. godine vratiti na pretkriznu poziciju, veći interes kupaca sve bogatijom ponudom – posebice u jako traženim segmentima, poput onoga kompaktnih SUV-ova – prate svi proizvođači. Pariz Auto Show odličan je pokazatelj trendova, a ovogodišnje se izdanje diči velikim brojem premijerno pokazanih SUV i crossover modela, ali i pojačanom elektrifikacijom. To je razumljivo, jer SUV-ovi trenutno drže 26 posto europskog tržišta, navode analitičari tvrtke Jato Dynamics. Po 20% tržišta otpada na subkompakte i kompakte.
Sve brojniji mali crossoveri
Svi su pariški noviteti krcati naprednim tehnologijama, povezivost je svima među istaknutim adutima.Među premijerama malih gradskih automobila modernijim dizajnom i manirama crossovera izdvaja se Suzuki Ignis (europska premijera), no problem bi mu mogla biti predviđanja analitičara koji govore da će A segment stagnirati bar još četiri godine. B segment osvježit će dolazak treće generacije Citroëna C3, četvrte generacije Kije Rio, ali i nova Micra, koju je Nissan sve do premijere u Parizu držao u tajnosti. Neće im biti lako, jer ih dočekuju jaki konkurenti, poput VW Pola i Toyote Yaris, ali i sve brojniji subkompaktni crossoveri.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu