Kineski potrošači, posebice mladi, sve su manje skloni kupovini poučeni nedavnim iskustvom iznenadnog pada gospodarske aktivnosti uslijed pandemije koronavirusa.
Procjene međunarodnih analitičara govore da bi svaki treći Kinez u narednom razdoblju mogao postati mnogo oprezniji kada je potrošnja u pitanju.
Tang Yue, 27-godišnja predavačica turističkog menadžmenta iz grada Guilina na jugozapadu Kine, donedavno je mjesečno zarađivala oko 7000 juana (988 dolara), a sebe opisuje kao „šopingholičarku“ koja je u posljednje tri godine kupovala gotovo sve što bi vidjela – od Chanelovih ruževa za usne do Appleova tableta. Međutim, zadovoljstvo koje je osjećala prilikom kupovine je nestalo, ističe Tang.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu