Potaknuti rastom internetske prodaje luksuzne robe, proizvođači satova napokon su odlučili povećati investicije u taj kanal prodaje.
"Nismo shvaćali brzinu kojom mlađi kupci, milenijalci, kupuje automobile ili satove putem interneta", istaknuo je u razgovoru za Reuters Jean-Claude Biver, direktor urarskog segmenta kompanije Louis Vuitton Möet Hennessy (LVMH). Naime, urari su dugo vremena bili skeptični prema ideji da kupci njihove satove vrijedne i nekoliko desetaka tisuća eura kupuju preko interneta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu