Francuski regulator otvorio je istragu kako bi utvrdio suzbija li Microsoft tehnologijom pretraživanja konkurenciju u digitalnom oglašavanju.
Microsoftov Bing omogućuje oglašivačima da ciljaju promet na tražilicama mimo stranica s rezultatima pretraživanja. Manje tražilice koriste njegovu tehnologiju i oslanjaju se na Bingov ogroman rezervoar rezultata pretraživanja.
Francuski regulatori žele utvrditi je li Microsoft zlorabio dominantnu poziciju u toj tržišnoj niši, tražeći od konkurenata pojedinosti ugovora s oglašivačima, rekli su anonimni izvori Bloombergu.
Istraga bi trebala pokazati prebacuje li američki tehnološki div konkurenciji loše rezultate istraživanja, pojasnili su izvori.
Ako Autorite utvrdi da su njegove sumnje bile utemeljene, Microsoft čeka visoka novčana kazna.
Američki div priopćio je da u potpunosti surađuje s istražiteljima. Regulator je odbio komentirati istragu.
Tek nekoliko manjih tražilica u Europi oslanjalo se do sada na Bingovu tehnologiju, uključujući DuckDuckGo, Qwant i Ecosiju.
Francuska istraga mogla bi rasvijetliti metode koje velike tehnološke tvrtke koriste na tržištima digitalnog oglašavanja i pretraživanja i iznjedriti promjene u njihovom suradnji s manjim tvrtkama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu