Magija Harryja Pottera vratila Lego na staze rasta

Autor: Tomislav Pili , 27. veljača 2019. u 21:59
I dalje najveći po prihodima i dobiti/REUTERS

Danski proizvođač igračaka objavio četiri posto veće prihode i dobit u prošloj godini, a najvećim rastom izdvaja se Kina.

Setovi Harry Potter i Star Wars pomogli su danskom Legu da se prošle godine vrati rastu prodaje što je optimizmom ispunilo cjelokupnu industriju igračaka.

Lego je u srijedu objavio da je globalna prodaja porasla četiri posto na 36,4 milijarde kruna (5,6 milijardi dolara). Operativna dobit uvećana je također za četiri posto dosegnuvši 10,8 milijardi kruna.

Objavom ovih rezultata Lego je zadržao poziciju vodećeg svjetskog proizvođača igračaka po prodaji i profitabilnosti. Međutim, mnogo je važnije da je prošle godine kompanija uspjela napraviti veliki zaokret nakon dvije teške godine tijekom kojih je zabilježila prvi pad prihoda od 2003. godine te je dva puta promijenila čelnog čovjeka. "Za 2018. smo ciljali stabilizirati poslovanje, a ustvari smo se vratili umjerenom rastu u svim parametrima u vrlo zahtjevnom okružju", istaknuo je izvršni direktor Niels Christiansen.

Zasluge za dobar rezultat kompanije najviše idu setu svemirskog broda Star Wars Millennium Falcon koji je prošle godine bio najprodavaniji. K tome, četiri seta temeljena na Harryju Potteru ušla su među 10 najprodavanijih Legovih igračaka.

Plodove je počelo donositi i kombiniranje čuvenih plastičnih kockica s digitalnim svijetom, izjavio je Reutersu prvi čovjek kompanije. Iako je prodaja rasla na svim ključnim tržištima, izraženim skokom izdvaja se Kina s dvoznamenkastim rastom. Europa i Amerika vratile su je jednoznamenkastom rastu prodaje.

Kina i dalje sudjeluje s manje od 10 posto u ukupnoj prodaji, pa Lego planira ove godine udvostručiti broj trgovina u toj zemlji na njih 140. Niels Christiansen ističe kako je Indija sljedeće veliko tržište na koje ciljaju. Na tom tržištu Lego nema svoje trgovine, već kockice prodaje posrednim putem.

Komentirajte prvi

New Report

Close