Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Luka Kopar gubi izvoz Mercedesovih vozila?

Autor: Poslovni dnevnik
05. veljača 2016. u 14:41
Podijeli članak —
Preko slovenske luke trebalo bi se izvesti 120.000 Daimlerovih automobila godišnje

Posao s Nijemcima za Luku Kopar još nije definitivno izgubljen, ali trenutno visi na tankoj niti.

Njemački proizvođač automobila Daimler u ponedjeljak je objavio da je zbog zagušenja na slovenskim željezničkim prugama prisiljen skrenuti četiri vlaka sa 738 Mercedesova automobila iz mađarske tvornice u Kecskemetu u njemačku luku Bremerhaven.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Ako se zastoji na željeznici nastave Slovenija će izgubiti izuzetno vrijedan posao, na koji se vežu i drugi poslovi. Naime, Luka Kopar ima ugovor o izvozu Mercedesoovih automobila za Daleki istok, koji je zanimljiv ne samo zbog 120.000 automobila koliko bi ih godišnje trebalo proći kroz Luku Kopar, nego prije svega zbog promjene logističke rute, uz koju se veže uvoz automobila s Dalekog istoka u Europu. Riječ je uglavnom o luksuznim, skupim automobilima, jer ih je o trećine u najvišem cjenovnom razredu, među kojima je i prestižna serija Maybacha.

Njemački proizvođač automobila Daimler u ponedjeljak je objavio da je zbog zagušenja na slovenskim željezničkim prugama prisiljen skrenuti četiri vlaka sa 738 Mercedesova automobila iz mađarske tvornice u Kecskemetu u njemačku luku Bremerhaven.

Ako se zastoji na željeznici nastave Slovenija će izgubiti izuzetno vrijedan posao, na koji se vežu i drugi poslovi. Naime, Luka Kopar ima ugovor o izvozu Mercedesoovih automobila za Daleki istok, koji je zanimljiv ne samo zbog 120.000 automobila koliko bi ih godišnje trebalo proći kroz Luku Kopar, nego prije svega zbog promjene logističke rute, uz koju se veže uvoz automobila s Dalekog istoka u Europu. Riječ je uglavnom o luksuznim, skupim automobilima, jer ih je o trećine u najvišem cjenovnom razredu, među kojima je i prestižna serija Maybacha.

"Da smo izgradili drugi kolosijek pruge Kopar-Divača, Luka Kopar bi pretekla Barcelonu po pretovaru automobila, a sada samo malo zaostaje iza nje," tvrde izvori lista Delo, koji ne mogu vjerovati kakvu štetu Luka Kopar trpi zbog stanja na željeznici. Posao s Nijemcima još nije definitivno izgubljena, ali visi na tankoj niti, komentira Delo. Kopar strahuje od onog što će se dogoditi sljedećih tjedana. Vijesti koje dolaze s terena, nisu ohrabrujuće. Najviše se boje što će se dogoditi s povezanim poslom, uvozom automobila s Dalekog istoka, o čemu se odlučuje ovog mjeseca. Željeznica je samo jedan problem, drugi je nedostatak prostora za skladištenje automobila.           

Autor: Poslovni dnevnik
05. veljača 2016. u 14:41
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

A gdje smo mi u tom poslu ?

Pa mi niti nemamo promet vlakova s Mađarima.

Nakon što su nas SDP+HNS Kukuriku vladari (Vesna Pusić,Zoran Milanović, Ranko Ostojić) posvađali sa svima susjedima novi ministar Miro Kovač tek pokušava otvoriti promet vlakova .

Stvarno su nam svojim odlukama stvorili pakao.

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close