Lek i Hit prodaju hotele i apartmane u Kranjskoj Gori

Autor: Poslovni dnevnik , 17. kolovoz 2016. u 15:56
Novi vlasnici hotela vjerojatno će postati strani investicijski fondovi ili hotelski operateri

Hotel Lek treba potpuno obnoviti, a koliko treba uložiti nije jasno, dok je početna cijena za objekt sa 72 sobe postavljena na milijun eura.

Slovenske kompanije Hit i Lek u poznatom turističkom centru Kranjska Gora prodaju nekoliko hotela s ukupno 330 soba, ne želeći komentirati imena mogućih kupaca i cijenu, javljaju Finance. Svakako, riječ je o milijunskoj vrijednosti jer je riječ o velikim kompleksima, od kojih neki imaju više od 100 soba. Vlasnici te hotele i apartmane prodaju jer se žele posvetiti osnovnoj djelatnosti kompanija.

U slučaju Leka, koji u Kranjskoj Gori posjeduje hotel, jasno je da je riječ o proizvodnji lijekova. Kompanija Hit, koja upravlja s tri hotela koji se prodaju, kao i apartmanima Vitranc, očito je shvatila da hotelijerska industrija zahtijeva potpuno različite vještine i pristup organizaciji od klasičnih igara na sreću, kojima se inače bavi, objašnjava list. Tako će Hit u Kranjskoj Gori zadržati u vlasništvu hotele Kompas, Ramada Resort Kranjska Gora i Ramada Hotel & Suites, a sredstva od prodaje poboljšat će strukturu kapitala i smanjiti zaduženost kompanije.

Kako do duže sezone?
Hit pregovara sa stranim kupcima o prodaji Hotel Alpina. Kako kažu, teško je procijeniti izglede za sklapanje posla. "U ovom trenutku u svijetu je hotelska ponude gotovo beskonačna, investitori su u potrazi za dobrom lokacijom, gdje će postići željeni prinos", kaže Boris Kravanja iz agencija za nekretnine RE/MAX. Usto, investitor treba računati na to da će preuzeti zaposlenike, kao i na sredstva potrebna za obnovu hotela. Na primjer, hotel Lek treba potpuno obnoviti.

Koliko treba uložiti nije jasno, a prodavatelju, farmaceutskoj kompaniji Lek prioritet je očuvanje radnih mjesta. Lek je početnu cijenu za svoj hotel sa 72 sobe postavio na milijun eura, što uključuje cjelokupnu imovinu i tvrtku, slobodnu od bilo kakvih financijskih tereta. Putem posredničkih tvrtki već su prikupili obvezujuće ponude potencijalnih kupaca.  Daniel Smuk, direktor agencije za nekretnine Smuk, kaže da novi hotelski operateri moraju produljiti sezonu u Kranjskoj Gori, tako da više ne bude "mrtvih" mjeseci. Turisti u Kranjsku Goru, koja je najpoznatija po skijalištu, dolaze uglavnom zimi i ljeti. 

Novi sadržaji za ljeto
Prema njegovim riječima, za tu slovensku turističku destinaciju, najbolje bi bilo kada bi novi vlasnici hotela i apartmana postale obiteljske tvrtke ili vlasnici žičare. Međutim, slovenske obiteljske tvrtke ne mogu uložiti milijune, a jednako je i s vlasnicima žičara, te je vjerojatno da će hotele preuzeti strani fondovi ili hotelski operateri. "Želimo uglavnom nove sadržaje u ljetnjem turizmu, investicije u infrastrukturu žičare i zdravstveni turizam", kaže Vesna Okršlar, direktorica općinske uprave Kranjska Gora.

Što mogu veliki hoteli

Pogodno za značajne sportske događaje i kongrese
Blaž Veber, direktor tvrtke Turizam Kranjska Gora, očekuje da će novi vlasnici hotela u turističkom središtu biti svjesni trenutnih trendova u turizmu i da će im moći prilagoditi sadržaj i organizaciju poslovanja, kao i marketing. "Hoteli s više od sto soba donose dodatnu vrijednost u ponudi, jer se s njima mogu organizirati značajni sportski događaji ili kongresi, što znači da turističke agencije mogu dovesti velike skupine turista", kaže Veber.

Komentirajte prvi

New Report

Close