Kao osoba koja već 25 godina ljetuje u Budvi, pogođen sam izgledom koji odaje današnje šetalište. Ono ne treba biti mjesto jeftine zabave već ponos cijele Budve koje će izgledom i dizajnom privlačiti i lokalno stanovništvo i turiste iz cijelog svijeta, kazao je Miodrag Kostić, vlasnik MK Groupa, jedne od najvećih kompanija i konglomerata u Srbiji, u razgovoru za crnogorske Vijesti.
Između ostalog je Kostić iznio i plan da u ovoj zemlji ima strateške ciljeve u turizmu, ali da svi projekti ovise i o natječajima i uvjetima koje propiše Vlada u Podgorici. Što se tiče same Budve, Kostić se zalaže da slavno šetalište bude komercijalizirano i "okrenuto onim sadržajima koji tome pomažu". Kostić već ima dio hotelijerske grupe Budvanska rivijera, koju kani dići na višu razinu, u smjeru luksuza.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu