Na prioritetnoj dionici crnogorske autoceste Bar – Boljare, na potezu od Smokovca do Mateševa, koju bi u kineska kompanija CRBC trebala potpuno završiti u svibnju 2019. godine dosad je završena glavnina najtežih radova.
To uključuje i prethodnu pripremu pristupa samoj dionici, kao i izgradnju dijela ključnih infrastrukturnih objekata od kojih su većina značajni graditeljski poduhvat, poput gotovo kilometarski dugog i 180 metara visokog mosta Moračica, ili dvocjevnih tunela kao što su Jabučki krš ili Klopot. Kako je Pobjedi potvrđeno iz crnogorskog Ministarstva prometa i pomorstva, traju radovi na 11 od ukupno 16 tunela predviđenih na dionici dugoj 41 kilometar od Smokovca do Mateševa, koja počinje na 63 metra nadmorske visine, a završava na 1100 metara. "Dosad je završeno probijanje u dva tunela. Obje cijevi, za dva smjera, probijene su u tunelu Jabučki krš, dok je u tunelu Klopot zasad probijena lijeva cijev, dok se proboj desne cijevi uskoro očekuje", podaci su ministarstva.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Dovoljna su tri-četiri čovjeka koja otvore ured u Hrvatskoj, sa svojim referencama i financijskim zaleđem javljaju se na natječaje i ako pobijede na natječaju, kreću u potragu za domaćim podizvođačem kojem plate mrvice od ukupne vrijednosti ugovora. Najbolji primjer je projekt pruge Žabno – Gradec koji je na natječaju dobila Comsa. Nakon potpisa ugovora jedva su našli podizvođače koji bi radili po cijenama koje su im ponudili.
Kinezi su premoćni, nema na europskom kontinentu firme koja je u stanju takvom brzinom raditi, naši bi tek uspjeli pola toga tek isprojektirati, a ostatak za 2,3 godine. Izvedba radova kroz 5-7 godina.
Uključite se u raspravu