Online kupnja već se duboko uvukla u navike Europljana, posebice je to bilo vidljivo tijekom pandemije, no iako su se kupci vratili i u fizičke trgovine, online je opstao i raste. U Hrvatskoj je 2023. godine, 59 posto korisnika interneta kupovalo online, dok je taj postotak za EU iznosio 70 posto, podaci su Eurostata.
U online svijetu se kupuje sve, no prvak je odjeća s 44 postotnim udjelom u EU. Prema Eurostatu, kupci najviše vole domaće brendove i to čak 53 posto, potom iz neke druge EU zemlje (21 posto), 13 posto od prodavača iz ostatka svijeta a 10 posto od prodavača iz neimenovanih zemalja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu