Ne tako davno tvorci videoigara taj su medij proglašavali umjetničkom formom 21. stoljeća. U svijetu se prodalo više od 200 milijuna uređaja Wii, Xbox 360 i PlayStation 3. Više od 12 milijuna pretplatnika plaćalo je 15 dolara mjesečno za igranje igrice World of Warcraft na internetu. Microsoftov je Kinetic, sustav praćenja pokreta, također privukao veliku pozornost javnosti. Danas se svijet igara nalazi na rubu financijske litice. Prodaja videoigrica naglo je opala, a analiza objavljena na internetskoj stranici Gamasutra ove godine pokazala je da bi 2012. godina mogla biti najgora za maloprodaju videoigrica od 2005. godine. Gospodarstvo je odigralo važnu ulogu, baš kao i demokratski i razorni učinak jeftinijih igrica poput Angry Birds i Words With Friends, koje su promijenile taj poslovni model. Dva kritičara videoigrica – Chris Suellentrop, zamjenik glavnog urednika Yahoo News, i Stephen Totilo, glavni urednik stranice za igre Kotaku.com – razgovarala su o izazovima koji prijete industriji videoigara.
Chris Suellentrop: Državi prijeti znatno opipljivija kriza, koja je osobito naštetila mladima. Naš je hobi apsurdno skup. Treba vam HD televizor, konzola te internetska veza prije nego što ijedan dolar potrošite na softver ili pretplatu za usluge Xboxa ili Playstationa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu