Slovensko Ministarstvo za infrastrukturu konačno je predstavilo nacrt zakona o drugom kolosijeku pruge Kopar-Divača, ključne za razvoj koparske luke, koja bi trebala povećati prednost Kopra pred konkurencijom u sjevernom Jadranu, osobito pred Trstom i Rijekom. Luka Koper lani je postigla dosad rekordni promet i obavila prekrcaj 22 milijuna tona tereta, što je rast od 6,3 posto. Zakon će se nakon međuministarske procedure naći pred vladom 30. ožujka. Taj zakon je prvi preduvjet da se do 14. srpnja sve priredi za drugi ovogodišnji poziv za europska sredstva, piše Delo.
Višestruki izvori
Zakon se više ne temelji na javno-privatnom partnerstvu, što je koncept koji je prema riječima ministra Petra Gašperšiča napušten krajem prošle godine, već na javno-javnom partnerstvu, objasnio je glavni autor zakona odvjetnik Rajko Pirnat. Pripremljen je tako da bi u gradnji drugog kolosijeka moglo sudjelovati više država članica Europske unije, zbog čega je lakše dobiti dio sredstava, koje su sastavni dio povezivanja višestrukih izvora za provedbu projekta. Do 14. srpnja rok je za Mađarsku, a možda i Češku, Slovačku i Poljsku da kažu s koliko sredstava žele sudjelovati u slovenskom projektu. Mađarsko pismo namjere najavljuje ulaganje od 200 milijuna eura u kompaniju 2TDK, zaduženu za provedbu projekta izgradnje drugog kolosijeka pruge Kopar-Divača.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu