Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Iako im se reprezentacija nije plasirala, trećinu sponzorstva na Mundijalu plaćaju oni

Autor: Tomislav Pili
12. lipanj 2018. u 11:56
Podijeli članak —
Foto: Britta Pedersen/DPA/PIXSELL

Procjenjuje se da će utakmice prvenstva pred TV ekrane privući 3,5 milijarde gledatelja u više od 200 država.

Iako se kineska reprezentacija nije plasirala na turnir, kineski sponzori dominirat će Svjetskim prvenstvom u Rusiji, prenosi Bloomberg. Prema izračunu tvrtke za zakup medija Zenith, dijela francuske kompanije Publicis,  kineski brendovi sudjelovat će s više od trećine u 2,4 milijarde dolara oglasnih troškova koliko se procjenjuje da će svjetske kompanije uložiti za Mundijal. Radi se o do sada rekordnom ulaganju kineskih kompanija u  sponzorstvo nekog nogometnog prvenstva. “Ono što ostavlja bez daha jest činjenica koliko je Svjetsko prvenstvo velik događaj u Kini ove godine”, izjavio je Jonathan Barnard, direktor Zenitha.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Procjenjuje se da će utakmice prvenstva pred TV ekrane privući 3,5 milijarde gledatelja u više od 200 država. Među službenim sponzorima iz Kine nekretninska je kompanija Dalian Wanda, zatim proizvođač kućanskih uređaja HiSense, proizvođač mobitela Vivo te skutera Yadea.

Iako se kineska reprezentacija nije plasirala na turnir, kineski sponzori dominirat će Svjetskim prvenstvom u Rusiji, prenosi Bloomberg. Prema izračunu tvrtke za zakup medija Zenith, dijela francuske kompanije Publicis,  kineski brendovi sudjelovat će s više od trećine u 2,4 milijarde dolara oglasnih troškova koliko se procjenjuje da će svjetske kompanije uložiti za Mundijal. Radi se o do sada rekordnom ulaganju kineskih kompanija u  sponzorstvo nekog nogometnog prvenstva. “Ono što ostavlja bez daha jest činjenica koliko je Svjetsko prvenstvo velik događaj u Kini ove godine”, izjavio je Jonathan Barnard, direktor Zenitha.

Procjenjuje se da će utakmice prvenstva pred TV ekrane privući 3,5 milijarde gledatelja u više od 200 država. Među službenim sponzorima iz Kine nekretninska je kompanija Dalian Wanda, zatim proizvođač kućanskih uređaja HiSense, proizvođač mobitela Vivo te skutera Yadea.

Autor: Tomislav Pili
12. lipanj 2018. u 11:56
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close