Iako im se reprezentacija nije plasirala, trećinu sponzorstva na Mundijalu plaćaju oni

Autor: Tomislav Pili , 12. lipanj 2018. u 11:56
Foto: Britta Pedersen/DPA/PIXSELL

Procjenjuje se da će utakmice prvenstva pred TV ekrane privući 3,5 milijarde gledatelja u više od 200 država.

Iako se kineska reprezentacija nije plasirala na turnir, kineski sponzori dominirat će Svjetskim prvenstvom u Rusiji, prenosi Bloomberg. Prema izračunu tvrtke za zakup medija Zenith, dijela francuske kompanije Publicis,  kineski brendovi sudjelovat će s više od trećine u 2,4 milijarde dolara oglasnih troškova koliko se procjenjuje da će svjetske kompanije uložiti za Mundijal. Radi se o do sada rekordnom ulaganju kineskih kompanija u  sponzorstvo nekog nogometnog prvenstva. “Ono što ostavlja bez daha jest činjenica koliko je Svjetsko prvenstvo velik događaj u Kini ove godine”, izjavio je Jonathan Barnard, direktor Zenitha.

Procjenjuje se da će utakmice prvenstva pred TV ekrane privući 3,5 milijarde gledatelja u više od 200 država. Među službenim sponzorima iz Kine nekretninska je kompanija Dalian Wanda, zatim proizvođač kućanskih uređaja HiSense, proizvođač mobitela Vivo te skutera Yadea.

Komentirajte prvi

New Report

Close