Istraga Tužiteljstva BiH o krađi asfalta na sarajevskoj obilaznici, na dionici Briješće – Butile na koridoru V c, u završnoj je fazi i uskoro se očekuje donošenje konačne odluke tužiteljstva.
Naime, kako piše Dnevni Avaz pozivajući se na Tužiteljstvo, prikupljeni su svi dokazi nakon detaljnog izvještaja SIPA-e, koja je prije dvadesetak dana predala svu potrebnu dokumentaciju o kompanijama koje su radile na ovoj dionici. Riječ je o tvrtkama Ceste FBiH, hrvatskom Osijek-Koteks, austrijskom Strabagu, Institutu građevinarstva Hrvatske (IGH) iz Zagreba i DTQ laboratoriji s Ilidže. Kako smo već pisali, sudski vještak utvrdio je da je asfalt na sarajevskoj zaobilaznici tanji za oko tri centimetra od projektom predviđene debljine, čime je proračun FBiH oštećen za najmanje 300.000 KM.Istraga je pokazala da je na početku ove dionice debljina asfalta iznosila deset centimetara, a 500 metara dalje sedam centimetara. Istraga je usredotočena i na kvalitetu ugrađenog materijala, jer je, također, utvrđeno da završni sloj asfalta nikada nije postavljen.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Osijek Koteks stvarno ne pravi nikakve ceste… Gradnja također. Ceste su pune rupa, brda, a jedina dobra stvar u svemu tomu je što grad ne mora postavljati ležeće policajce. Da ne spominjem šahtove jer im se asfalt udubi za 10 cm uz njih ili pak za toliko vire zato što ih ne zanaju ukomponirati.
Uključite se u raspravu