Dok hrvatskim željeznicama putuju samo oni koji praktički nemaju drugog izbora (većinom dnevni "migranti" zbog potreba rada u Zagrebu, manje u drugim gradovima) jer je mreža zastarjela, a vlakovi spori i kasne, pa su ne baš poželjna prijevozna sredstva, unatoč ulaganjima u njihovu modernizaciju i nabavku novih te obnovu prometnijih pruga, građanima nekih susjednih država EU vlakovi su ravnopravna opcija za putovanja, često i najbolja.
Da im takvima ostanu i budu još brži i udobniji, brinu se i državne tvrtke – njemački Deutsche Bahn (DB) tako je u četvrtak najavio da će samo u ovoj godini u željezničku infrastrukturu uložiti 12,2 milijarde eura. Investicija ocijenjena, kako mediji prenose člana Uprave DB-a za infrastrukturu Ronalda Pofalla, najvećom u povijesti DB-a u infrastrukturu, odnosi se na obnovu 1800 kilometara pruga, zajedno s 1900 skretnica i 160 mostova, koji će se svi modernizirati. Novo ruho dobit će i 800 kolodvora i željezničkih stanica diljem Njemačke, koja ima jednu od najgušćih i najučinkovitijih željezničkim mreža u Europi. Modernizacija infrastrukture, koja prolazi s velikom potporom državnih vlasti, dio je vladine strategije velikog smanjenja ugljičnog otiska dugoročno, kroz više desetljeća. Građane će se, naime, potaknuti da češćom uporabom vlakova i željezničkih usluga (moderniziranih i komfornijih) pokušaju "zanemariti" potrebu za vozilima na fosilna goriva i tako manje onečiste okoliš.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu