Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hrvatske turističke agencije izostale sa sajma u Beogradu

Autor: Rato Petković / VLM
25. veljača 2013. u 21:15
Podijeli članak —
Hrvatska je zastupljena putem zajedničke gospodarsko-komorske udruge sa zemljama regije

Slabiji promidžbeni nastup domaćih agencija u Srbiji posljedica je skromnog broja gostiju iz regije u Hrvatskoj, koji u ukupnom broju turista čine tri posto.

Na ovogodišnjem Sajmu turizma koji se održava na Beogradskom sajmu Hrvatska je zastupljena putem zajedničke gospodarsko-komorske udruge sa Srbijom, Crnom Gorom, Makedonijom i BiH, kako bi suradnjom privukli što više turista u regiji koja je lani zabilježila najveći porast gostiju (sedam posto) u usporedbi s drugim europskim odredištima.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

To je razlog što je, za razliku od prethodnih godina kada je Beograd bio zasut pozivima za ljetovanje u Hrvatskoj, hrvatski turizam zastupljen sa samo dva panoa, viđenih na konferenciji za medije, dok je izostao nastup turističkih agencija na sajamskim štandovima.Održavanjem okruglog stola na temu "Jugoistok Europe ka Europi", gospodarsko-komorske udruge dale su početni impuls međusobnoj suradnji u poboljšanju turističke djelatnosti. Prema kazivanju Leile Krešić Jurić, direktorice Sektora za turizam HGK, Hrvatska je u strategiji razvoja turizma postavila cilj da se prošlogodišnji broj od 11 milijuna turista do 2020. godine udvostruči. To bi se trebalo postići, prije svega, produljenjem turističke sezone sa sadašnja četiri mjeseca, i to tako što će napori biti usmjereni prema razvoju ruralnog, nautičkog i kulturno-povijesnog turizma.

Na ovogodišnjem Sajmu turizma koji se održava na Beogradskom sajmu Hrvatska je zastupljena putem zajedničke gospodarsko-komorske udruge sa Srbijom, Crnom Gorom, Makedonijom i BiH, kako bi suradnjom privukli što više turista u regiji koja je lani zabilježila najveći porast gostiju (sedam posto) u usporedbi s drugim europskim odredištima.

To je razlog što je, za razliku od prethodnih godina kada je Beograd bio zasut pozivima za ljetovanje u Hrvatskoj, hrvatski turizam zastupljen sa samo dva panoa, viđenih na konferenciji za medije, dok je izostao nastup turističkih agencija na sajamskim štandovima.Održavanjem okruglog stola na temu "Jugoistok Europe ka Europi", gospodarsko-komorske udruge dale su početni impuls međusobnoj suradnji u poboljšanju turističke djelatnosti. Prema kazivanju Leile Krešić Jurić, direktorice Sektora za turizam HGK, Hrvatska je u strategiji razvoja turizma postavila cilj da se prošlogodišnji broj od 11 milijuna turista do 2020. godine udvostruči. To bi se trebalo postići, prije svega, produljenjem turističke sezone sa sadašnja četiri mjeseca, i to tako što će napori biti usmjereni prema razvoju ruralnog, nautičkog i kulturno-povijesnog turizma.

Slabiji propagandni nastup hrvatskih turističkih agencija posljedica je skromne razine posjete turista iz regije koji čine tri posto (ukupno oko 330.000) ukupnog broja gostiju. Leila Krešić Jurić najavila je kako će u za vrijeme predstojeće turističke sezone, uz 60 autobusnih linija između Hrvatske i Srbije biti povećan zračni promet od Beograda prema Dubrovniku i Puli. Još nije poznato hoće li i ove godine biti pojačan željeznički promet uvođenjem vlakova prema Splitu i Rijeci. Prema redu vožnje iz Beograda prema Zagrebu ide samo jedan vlak dnevno.Srbiju je lanjske godine posjetilo dva milijuna turista, što predstavlja smanjenje broja domaćih gostiju za 2,4 i povećanje broja inozemnih turista za šest posto. Najviše ih je iz regije, ali je zamjetan dolazak turista iz udaljenijih zemalja poput Norveške i Islanda, dok su gosti iz Njemačke najbrojniji.

Autor: Rato Petković / VLM
25. veljača 2013. u 21:15
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close