Na ovogodišnjem Sajmu turizma koji se održava na Beogradskom sajmu Hrvatska je zastupljena putem zajedničke gospodarsko-komorske udruge sa Srbijom, Crnom Gorom, Makedonijom i BiH, kako bi suradnjom privukli što više turista u regiji koja je lani zabilježila najveći porast gostiju (sedam posto) u usporedbi s drugim europskim odredištima.
To je razlog što je, za razliku od prethodnih godina kada je Beograd bio zasut pozivima za ljetovanje u Hrvatskoj, hrvatski turizam zastupljen sa samo dva panoa, viđenih na konferenciji za medije, dok je izostao nastup turističkih agencija na sajamskim štandovima.Održavanjem okruglog stola na temu "Jugoistok Europe ka Europi", gospodarsko-komorske udruge dale su početni impuls međusobnoj suradnji u poboljšanju turističke djelatnosti. Prema kazivanju Leile Krešić Jurić, direktorice Sektora za turizam HGK, Hrvatska je u strategiji razvoja turizma postavila cilj da se prošlogodišnji broj od 11 milijuna turista do 2020. godine udvostruči. To bi se trebalo postići, prije svega, produljenjem turističke sezone sa sadašnja četiri mjeseca, i to tako što će napori biti usmjereni prema razvoju ruralnog, nautičkog i kulturno-povijesnog turizma.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu