Modna industrija H&M će sa svojom novom strategijom korištenja vode smanjiti utjecaj na vodu tijekom svoje proizvodnje i opskrbnog procesa, te će tako stvoriti pozitivnu promjenu na ključnim riječnim slivovima s najvećom proizvodnjom odjeće. Ova strategija nastala je u suradnji sa svjetskom nevladinom organizacijom za zaštitu prirode WWF, koja će u naredne tri godine H&M-u pomagati u provedbi spomenute strategije, priopćeno je iz WWF-a.
"Voda je ključni resurs za H&M i odgovorni smo osigurati da se voda odgovorno koristi kroz cijeli lanac vrijednosti. Odlučili smo ovo napraviti kako bi smanjili rizik u našem radu, doprinijeli zaštiti okoliša te osigurali dostupnost vode sadašnjim i budućim generacijama. Ponosni smo na partnerstvo s WWF-om i nadamo se da ćemo ovime nadahnuti i brojne druge tvrtke na ovakav vid suradnje", rekao je Karl-Johan Persson, direktor H&M-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Jako brine HM o vodnim resursima…posebno o onim u bangladešu gdje tekstil proizvode…
Uključite se u raspravu