Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hilton je najvredniji hotelski brend na svijetu: Evo tko je još u top deset

Autor: Poslovni.hr
07. studeni 2023. u 14:38
Podijeli članak —
Foto: Pixabay

S procijenjenom vrijednošću od 11,7 milijardi dolara.

Grupacija Hilton najvredniji je hotelski brend na svijetu, s procijenjenom vrijednošću od 11,7 milijardi dolara, prema podacima Brand Financea, piše Investitor.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Drugo mjesto na Brand Financeovoj ljestvici najvrjednijih hotelskih brendova je Hyatt, s vrijednošću od 6,1 milijarde dolara.

Grupacija Hilton najvredniji je hotelski brend na svijetu, s procijenjenom vrijednošću od 11,7 milijardi dolara, prema podacima Brand Financea, piše Investitor.

Drugo mjesto na Brand Financeovoj ljestvici najvrjednijih hotelskih brendova je Hyatt, s vrijednošću od 6,1 milijarde dolara.

Na trećem mjestu je također američki brend, Hampton, s 4,3 milijarde procijenjene vrijednosti, četvrti je Marriott (3,1 milijarde dolara) a top 5 zaključuje kineska grupa Shangri-La, koja vrijedi 2,1 milijardu dolara.

Od sedmog do devetog mjesta opet zauzimaju američke hotelske kompanije: DoubleTree (2 milijarde dolara), Sheraton (1,6 milijardi) i Embassy Suites (1,4 milijarde dolara).

Top 10 zaključuje britanski InterContinental, koji vrijedi 1,2 milijarde dolara.

Autor: Poslovni.hr
07. studeni 2023. u 14:38
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close