Nizozemski pivar Heineken izvijestio je u srijedu o blagom rastu prihoda u prošloj godini, izdvajajući dvoznamenkaste stope rasta prodaje ključnog brenda na devet tržišta.
Prihodi drugog proizvođača piva u svijetu porasli su u 2018. za 3,7 posto, na 26,8 milijardi eura. Neto dobit smanjena je pak 1,6 posto, na 1,9 milijardi eura, pritisnuta jednokratnim stavkama, uključujući otpis imovine u Kongu, i troškove restrukturiranja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu