Franjo Bobinac ostaje predsjednik uprave Gorenja, ali u isto vrijeme bit će odgovoran i za globalni marketing kompanije Hisense International, koja brine za međunarodne aktivnosti Hisense Grupe, odlučio je upravni odbor kineske grupacije koja je nedavno preuzela slovenskog proizvođača kućanskih uređaja.
Poslovodstvo međunarodnog dijela jednog od vodećih kineskih proizvođača elektronskih i kućanskih uređaja započelo je proces integracije Gorenja u globalni sustav Hisensa koji u svijetu ima više od 75.000 zaposlenih, priopćeno je iz Gorenja. Integracija uključuje i bolje korištenje kadrovskog potencijala Gorenja. Tako će Bobinac kao potpredsjednik za marketing biti odgovoran i za marketinške aktivnosti kompanije Hisense International diljem svijeta te svojim znanjem i iskustvom brinuti za usklađivanje marketinških strategija i kampanja svih brendova u portfelju Hisense Grupe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu