Prošla je godina bila rekordna za filmsku industriju, koja je ukupno zaradila 96,8 milijardi dolara, uključujući više od 40 milijardi prihoda od kino ulaznica, pokazuju podaci Američkog udruženja za film (MPAA). Međutim, internetske video-platforme pokazale se se kao glavni kanal konzumacije filmskog sadržaja, pokazuju podaci.
Skok digitalne potrošnje
Lani je globalno filmsko tržište – uključujući kina i kućne reprodukcije – poraslo devet posto zahvaljujući Disneyevim hitovima poput "Crne pantere" i "Avengers: Infinity War", pokazuju podaci MPAA-e. Samo je potrošnja na kućnu reprodukciju filmova porasla 16 posto, na 55,7 milijardi dolara. "Od 2014. digitalna je potrošnja širom svijeta uvećana 170 posto", stoji u izvješću. Posebno impresivan rast bilježili su prošle godine servisi za emitiranje sadržaja na internetu na zahtjev, poput Amazon Primea i Netflixa, broj čijih je pretplatnika prvi puta nadmašio onaj gledatelja kablovske televizije, pokazuje izvješće MPAA-e.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu