Jedan od najuspješnijih reklamnih slogana u povijesti – “Dijamanti su vječni” – skovan prije gotovo 70 godina mora na temeljitu obnovu zbog novih generacija koje baš i ne obraćaju pažnju na svjetlucave kamenčiće. Iako slogan većina povezuje sa sedmim filmom iz serijala o Jamesu Bondu snimljenom 1971. godine, autorstvo pripada kompaniji De Beers, vodećem svjetskom proizvođaču dijamanata, koja je reklamnu kampanju s tim sloganom pokrenula još 1948. godine. Tijekom 20. stoljeća slogan je služio kao neraskidivi dio priprema za vjenčanje i kupnje dijamantnih prstena. No, trendovi se mijenjaju.
Dva razloga
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu