Njemački proizvođač sportske obuće i odjeće Adidas izvijestio je o snažnom rastu koji se nastavio i u drugom tromjesečju, ističući kao svoj najveći problem prevladavanje zastoja u nabavnom lancu.
Bavarska skupina zabilježila je 34-postotni rast dobiti u razdoblju od travnja do lipnja 2019. godine u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 531 milijun eura. Prihodi su porasli za 4,7 posto, na 5,5 milijardi eura, dok je operativna dobit porasla za 8,6 posto, na 643 milijuna eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu