Crna Gora se može okarakterizirati kao vinogradarska zemlja, a vino je već godinama jedan od najznačajnijih poljoprivrednih proizvoda u izvozu, proizvod s vanjskotrgovinskim suficitom, jer je vrijednost izvezenog vina gotovo dvostruko veća od vrijednosti uvezenog.
U posljednjih 10 godina jasno se izdvajaju dva trenda u strukturi investiranja u vinogradarsko-vinskom sektoru. Prvi dio je sađenje novih vinograda i obnova postojećih, dok se u drugoj fazi investira u opremanje prerađivačkih kapaciteta, rekonstrukciju i izgradnju novih vinarija te u projekte vinskog turizma.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu