Veliki igrači na britanskom tržištu maloprodaje prehrambenih proizvoda vrijednom nekoliko stotina milijardi funti pokušavaju procijeniti hoće li veliko povećanje obujma internetske prodaje koje su potaknuli stariji kupci potrajati i nakon što pandemija koronavirusa završi.
Kako piše Reuters, udjel internetske prodaje namirnica tijekom pandemije više je nego udvostručen i trenutno zauzima 16 posto na tržištu vrijednom 200 milijardi funti. Ujedinjeno Kraljevstvo bilježi stoga jedno od najvećih povećanja internetske kupnje u svijetu.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu