Brade ‘obrijale’ vrijednost Gillettea

Autor: Poslovni dnevnik , 31. srpanj 2019. u 21:59
Prodaja slabi već nekoliko godina/REUTERS

Procter & Gamble otpisao 8 milijardi dolara vrijednosti poslovanja s britvicama.

Američki div iz sektora široke potrošnje Procter & Gamble izvijestio je u kvartalnom financijskom izvješću da je – unatoč rastu prodaje – drugo tromjesečje zaključio s gubitkom od 5,2 milijarde dolara zbog velikog smanjenja vrijednosti poslovanja s britvicama Gillette.

Kompanija koja se bavi prodajom robe široke potrošnje, poput brendova Tide deterdženta i Bounty papirnatih ručnika, priopćila je da su joj prihodi u posljednjem kvartalu porasli za 3,6 posto, na 17,1 milijardu dolara, pri čemu je rast ostvaren u četiri od pet poslovnih segmenata.

Smanjenje vrijednosti poslovanja u segmentu Gillette britvica i proizvoda za mušku njegu dolazi kao posljedica slabljenja prodaje u segmentu njege posljednjih nekoliko godina.

Trošak tog smanjenja vrijednosti iznosio je osam milijardi dolara. Tvrtka je istaknula veću društvenu popularnost brade i brkova, a poslovanje je dodatno pogođeno i pojavom novih konkurenata na razvijenim tržištima, poput Harry'sa i Dollar Shave Cluba, usmjerenih na internetsko poslovanje.

Glavni financijski direktor P&G-a Jon Moeller za otpis je rekao da je vođen računovodstvenim pravilima te je istaknuo da segment njege, koji obuhvaća najviše globalnih proizvoda te tvrtke, ostaje dugoročno održivo poslovanje.

"Segment proizvoda za njegu i dalje ostaje veoma atraktivno poslovanje", rekao je Moeller, a prenose agencije. 

Komentirajte prvi

New Report

Close