Tržište piva u Hrvatskoj, kao i u svim zemljama u okruženju, pod dominacijom je globalnih pivarskih grupacija. Izuzetak su Slovenija, gdje je prisutan izrazit monopol lokalne grupacije Laško, te Bosna i Hercegovina, u kojoj najveći udio drže pivovare iz Hrvatske i Srbije.
"Pivarska je industrija u pravilu globalizirana i trendovi su u načelu isti. Svuda se potrošnja kreće od 65 do 95 litara piva po stanovniku godišnje", ističe Pero Ivanković, predsjednik Udruge proizvođača piva Hrvatske gospodarske komore. Da u zemljama regije nema velikih razlika, smatra i Tomislav Horvat, direktor Pivovare Daruvar."Kako su u ostalim zemljama regije također prisutne pivovare koje pripadaju velikim svjetskim koncernima, bitno se koncept njihova razmišljanja i strategija ne razlikuju od našeg domicilnog. Smatram da je jedini smjer djelovanja malih proizvođača isključivo kvalitativni segment, dakle posebnost krajnjeg proizvoda, tzv. pivski specijali. Da bismo opstali moramo se razvijati u tom smjeru. Usto, manji proizvođači, koliko god su u defenzivi kad je riječ o marketinškim mogućnostima, prema velikima imaju jednu prednost, a to je brzo reagirati na situaciju na tržištu", naglašava Horvat.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu