Milijuni ljudi širom svijeta sudjelovali su u kampanji "Je Suis Charlie" na društvenim mrežama, no činjenica da je više od 50 ljudi u Francuskoj pokušalo "zaštititi" izraz kako bi ga možda iskoristili u promotivne svrhe, razbjesnila je autora kampanje.
Kako piše BBC, Joachim Roncin živi u blizini redakcije Charlie Hebdoa gdje se dogodio masakr, i ubrzo nakon nemilog događaja stvorio je jednostavno grafiku "Je Suis Charlie" koja poručuje: "Ja sam slobodan, ja se ne bojim".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu